זוהר בסט - ממליץ על השתלת שיער

אז היום השיקול המרכזי בחברות השתלות שיער בחול הוא המחיר והתמורה,לפני כחודש שהייתי בשיא החיפושים וכמעט שסגרת אצל רופא מפורסם בטורקיה גיליתי את hair master שבראשה עומדים דניאל ושחר לאחר כמה בירורים וכמובן מתן מענה לכל שאלה בכל שעה גם שהם היו בחו״ל עם קבוצות קודמות, המראנו ליוון בלווי שחר הגעה למלון ברמה גבוהה, לאחר מכן הגעה למרפאה וישיבה עם היועצת לקביעת תיאום ציפיות ודגשים של ההליך הרפואי. ביום ההליך הרפואי הגענו לאחר ארוחת בוקר טובה כל מטופל קיבל צוות מטפלים שמורכב מ2 עוזרות ורופאה אשר מסבירה לך את החלק הראשון של קצירת הזקיקים מהאזור התורם ויאללה קדימה לעבודה לערך בשעות הצהריים החלק הראשון הסתיים ויצאנו להפסקה שכוללת ארוחת צהריים שתייה מתוקה ויאללה לחלק השני שמתחיל בקביעת שיער שלי אישית הייתה חוויה טובה שהצוות חושב בקול רם איתך איך קו השיער הראשון יהיה מתאים לי אישית וכמובן לא מלאכותי ובאותו יום סיימנו לקראת שעות הערב וחזרנו למלון כמובן שחומרי ההרדמה החלו להתפוגג התחילו השאלות, לא הייתה שאלה אחת שנשארה פתוחה גם לאחר חזרה לארץ ועד היום חודש מהחוויה אנחנו מקבלים מענה חם אוהב ומקצועי

אור ארליך - ממליץ על השתלת שיער

שחר ודניאל היקרים, אין לי מילים להודות לכם ול ה' שבחרתי בלב שלם לעשות את התהליך איתכם! מקצוענים, עונים על כל שאלה בכל שעה בכל דרך שהיא גם אם צריך לפנות את השאלה הלאה.. העיקר להגיע עם תשובה אמיתית וכנה!
הם נמצאים בכל זמן ובכל רגע איתך אם זה במלון, בבית החולים או בבית בארץ, תמיד שם בשבילך. אני ממליץ בחום חוויה מטורפת! עכשיו נשאר לחכות לתוצאות.. אעדכן כמובן כל הזמן

חיים צרפתי - ממליץ על השתלת שיער לגברים

למי שחושב לעשות השתלה זה המקום צוות מספר אחד בארץ בלי גימיקים ובלי סיפורים כל מה שאמרו היה אמת ליווי מלא מארץ של דניאל המדהימה שדאגה לנו בכל דקה ודקה 24 שעות הייתה זמינה ודוקטור חגי
בקיצור זה המקום להשתלה מושלמת!!

אורן עמר - ממליץ על השתלת שיער

חברים אני ממליץ בחום על הצוות המטורף הזה דניאל ושחר
יחס ושרות באמת ברמה אחרת ליווי צמוד מהתחלה ועד הסוף
לכל מי שמתלבט איפה לעבור את התהליך אני יכול להגיד אחרי שבחנתי את האופציות הקיימות לא נראה שהייתי מקבל כזה ליווי צמוד בתהליך שהוא לא פשוט במדינה זרה כמו שקיבלתי מדניאל ושחר אז אני ממליץ בחוווווםםםםם!!!!

ניר קוזיה - ממליץ על השתלת שיער

לא קיימת עוד חברה כזאת בישראל !!!
ליווי , דאגה, אכפתיות מהדברים הקטנים ביותר ועד לסוף התהליך, מרגע המפגש הכרות בשדה בנתבג ועד רגע החזרה לנתבג.
דניאל ושחר המדהימים !
רציתי להודות לכם על החוויה שזכיתי לעבור אותה דווקא איתכם

גילי גלעד ראובן - ממליץ על השתלות שיער

ממליץ בחום ואהבה על צוות מנצח בתחום ההשתלות השיער, אחרי סקר שוק קצר (יש הרבה ולא רציתי ללכת לאיבוד) פגשתי את התותחית דניאל והחלטתי שאיתה אני הולך להשתלה, שחר ודניאל צוות שליווה אותנו בכל רגע ורגע ובהחלט הרגשה של אבא ואימא, נסענו צוות קטן 6 אנשים וחזרנו משפחה קטנה הפגישו אותנו עם הצוות הטורקי שהיה מקצועי וסבלני, אני בהחלט אמליץ לכל חבריי על Hair Mastar
תודה לכם שחר ודניאל

רוני מרחבי - ממליץ על השתלת שיער

מי שיש לו נשירת שיער וקרחת ורוצה להגשים את החלום זה הזמן אני את החלום שלי כבר הגשמתי ממליץ בחום והאבה שירות ואדיבות ברמה יחס אישי לכל אחד עזרה ותמיכה חוויה של החיים

אלון בנודיס - ממליץ על השתלת שיער

הגעתי עם חששות רבים אבל ברגע שפגשתי את דניאל ואת שחר וראיתי את הליווי הצמוד הדאגה של הצוות שלא עזבו אותי לרגע מהיציאה מהארץ ועד החזרה לארץ ובמיוחד בבית החולים מול הרופא ומול הטכנאים כולל בבחירת הטכנאים הטובים ביותר שיעבדו על הקבוצה שלנו פשות הרגשתי מה זה להיות vip. תודה לדניאל ותודה לשחר ולדר' בצר . אני לא רואה מצב איך הייתי עובר את זה ללא הליווי שלכם

אליאור קינדלר - השתלת שיער

ליווי מהיציאה מהארץ ועד החזרה לאורך כל הטיפול, מענה לכל שאלה ובעיה בכל שנייה, יחס מעולה ושירות ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות!! וכמובן ההשתלה עצמה מבוצעת במרפאה ברמה גבוהה וכל הצוות מקצוענים.

סער לוי - ממליץ על השתלת שיער

ממליץ על הצוות של אייר מאסטר דניאל ושחר נתנו לנו יחס אישי עד השעות הקטנות של הלילה.
גם שהניתוח נגמר ב4 בבוקר הם היו שם לקבל אותנו ולדאוג לנו.
מעבר לזה העבודה במהלך הניתוח הייתה טובה ומקצועית, שירות ויחס טוב לאורך כל המסע הזה מכולם.
מה שנשאר זה לחכות ששיער יצמח:)
תודה על הכל!

איציק מועלם - ממליץ על השתלת שיער בטורקיה

אי אפשר לבקש שירות טוב יותר!
דניאל ושחר פשוט תותחים! היו איתנו לאורך כל הדרך והביעו דאגה, אכפתיות וסבלנות.
הייר מאסטר הצליחו להפוך את ההשתלה הזאת לחוויה בלתי נשכחת!
הגענו קבוצה של 17 אנשים זרים וחזרנו משפחה.
היה פשוט יוצא מן הכלל!

מוטי כהן - השתלות שיער לגברים בטורקיה

מומלץ בחום צוות מנצח שדואג ומלווה את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו פשוט מומלץ ☺

רוצה לחזור בזמן ולהחזיר לעצמך ראש מלא בשיער? זה אפשרי!

השאר/השאירי פרטים ונחזור אלייך למתן מידע נוסף וביצוע אבחון לתוצאה חזויה תוך 24 שעות ע״י הצוות הרפואי בטורקיה/ביוון